Sprzedaj luksus - Seminarium dla najlepszych
Szkolenie warsztatowe, adresowane do menedżerów sprzedaży, sprzedawców
i aspirantów sprzedaży rynku produktów luksusowych.
Obejmuje konstrukcję autorską pt. "Wiedza - osobowość - komunikacja luksusu"
autorstwa Pawła M. Lipnickiego, autora, trenera, praktyka i Ambasadora
Marek Luksusowych koncernu DIAGEO, posiadającego 30 lat stażu trenera
i wykładowcy.
W seminarium wykorzystujemy rejestrację procesów, zachowań
i scenek warsztatowych, oraz analizę zarejestrowanych multimediów.
Cele szkolenia:
Określenie, analiza i wdrożenie najważniejszych zasad
w sprzedaży luksusu.
Wyodrębnienie założeń specjalnych, którymi musi się wyróżniać
sprzedawca produktów, towarów i usług luksusowych.
Poznanie i wykorzystanie niezbędnych narzędzi specjalistycznych.
Nauka i utrwalenie komunikacji z Klientem sektora VIP i De Luxe.
Konstrukcja osobowości i wizerunku skutecznego i zaufanego doradcy Klienta.
Demonstracja i wdrożenie zaawansowanych metod osobowościowych.
Zarządzanie marką, fabułą, produktem ekskluzywnym i produktem unikatowym.
Tworzenie i zarządzanie zasadami wartości marki i specyfiki produktu.
Schemat przebiegu seminarium
1. Pojęcie rynku luksusowego
a) Analiza i poszerzone omówienie rynku luksusowego - wykład trenera.
b) Zestawienie szacunkowe i liczbowe tendencji wzrostowych
i zakładanych wydatków Klientów sektora VIP, De Luxe, oraz Klientów aspirujących.
c) Porównanie rynku sektora popularnego i wyższego popularnego z rynkiem produktów
i usług luksusowych, oraz metod komunikacji w tych sektorach.
2. Warsztaty osobowości Sprzedawcy Luksusu
* Kim jestem? Czyli komunikacja podstawowa - ćwiczenia z rejestracją
* Synergia osobowości Sprzedawcy i jego umiejętności (analiza bogactwa)
* Warsztat VIP Savoir Vivre (kultura słowa, dykcji, gestu, ubioru, stylu)
* "Wiedza - osobowość - komunikacja luksusu" warsztaty autorskie
3. Świadomość i komunikacja wartości Marki Luksusowej.
* Co i z jakiego powodu kupi u mnie Klient luksusowy?
* Jakie niezbędne wiadomości o Marce muszę posiadać i jak je komunikować?
* Dlaczego chcę być Najlepszym Sprzedawcą Luksusu? (ćwiczenia, rejestracja).
* Procedury Najlepszych - jak je wykorzystać?
* W jaki sposób sam (-a) mogę być postrzegana jako Osoba ze sfery Luksusu?
4. Produkt Luksusowy
* Wartość użytkowa, techniczna, wartość emocjonalna, unikatowość, prestiż.
* Specyfika marketingu i PR sektora i produktu luksusowego.
* Sprzedaż produktów luksusowych w salonach - wystrój, oświetlenie,
dobór kolorów, zapach, elementy scenografii, ekspozycja, design brandu i packu.
* Wizerunek sprzedawcy luksusu w salonie sprzedaży - wygląd, styl, klasa,
osobowość, język, zachowanie, fryzura, visage, uzębienie, savoir vivre, wiedza,
dobór określeń, uśmiech, podanie dłoni, hospitality, "largesse et courtoisie",
hospitality - ćwiczenia warsztatowe, scenki improwizowane z rejestracją
i analizą podkreślającą aspekty pozytywne, warte wzmocnienia.
5. Podsumowanie, reasumpcja, konkluzje.
6. Zakończenie seminarium.
Szkoleniowiec - Kazimierz Aleksander Mazur - aktor
Urodzony w Warszawie 1984 roku . W lutym 2009 roku zdał aktorski egzamin eksternistyczny przed komisją ZASP w Warszawie.
Ukończył wydział filmowy sztuki operatorskiej w Warszawie.
Szkolenia autorskie - trener szkoleniowiec
Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy "Sami o sobie", autorski program "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka" (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza).
Odbył ponad 15000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP1)
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r. certyfikowane od 1994.
Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM " SEVENTH", Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w "BRZ ART." etc.
Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów.
Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i prosprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz celebrytów, m. in. wspólnie z prof. Jerzym Bralczykiem, prof. Zbigniewem Nęckim, oraz z dr. Robertem Busztą, ostatnio również z Krystyną Jandą..
Ma prawie 30-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, seminariów i konferencji naukowych.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na specjalistycznym zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS; wykształcił kilka pokoleń trenerów biznesu.
W 2012 roku ukończył menedżerskie studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania UW
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.
Autor unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych.
Autor kompensacyjnego poradnika dla osób pozbawionych pracy.
Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Dodatkowe dane oraz szkolenia autorskie - www.trener.home.pl ; www.wikipedia.pl ; www.goldenline.pl
Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, Ministerstwa Gospodarki, MSW i A, MK i DN, asystentów Premiera i ministrów etc;
menadżerów i pracowników firm : Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, PGNiG, Era, Stena Line, PKN Orlen i wielu innych.
Ewentualne dodatkowe informacje - strona http://trenerbiznesu.waw.pl
KONTAKT
Beata Bogdańska - Mazur e-mail:agencjascena@interia.eu http://agencjascena.eu
tel. +48 609 915 718
Webmaster © Arkadiusz Nowak e-mail: Arkadiusz.Nowak@interia.eu